Blogia
Associació de Veïns Can Solei de Badalona

QUI POT VIURE A BADALONA?

Fa uns dies passejant en bicicleta pel frontal maritim de Badalona vaig descobrir multituts de noves construccions, centenars de pisos nous on abans hi havien fàbriques abandonades, un gran port on hi descansaven multituts de vaixells de totes les mides.

M'asaltava una pregunta: no ens preocupa? veure com creix una ciutat a cop d'excavadora, de seguida em van vindre al cap tantes i tantes noticies de especulació urbanistica, de creixement desmesurat i sense messura, de falta de serveis, i em vaig contestar a mi mateix, no aqui no pot passar.

El que si em puc creure, es que no s'esta fent una ciutat pensant amb els ciutadans, si no en el desemvolupament urbanistic, i en el volum de negoci que això genera en les memories i memorandums, vol dir, resultats economics de les grans empreses que intervenen en aquesta gran obra i tot alló, que els veïns necesitin, ja es possara mes endavant, si es que es posa.

L'Ajuntament de Badalona tira endavant el pla per fer vindre les consultes a Can Solei, sense tenir en compte que volen edificar en el subsol d'una illa de cases, no vull ni pensar'ho pero hi penso, no ho podien fer al costat del nou barri del front maritim, alla hi ha un munt de terreny i de segur han de tenir terreny destinat com a equipamnets, o es que val molts milions d'euros tot aquells terrenys, i és millor donar-ho a una constructora.

Que tots els sants i angels del cel ens protegeixin si començades les obres no tenim esquerdes, o s'ens enfonsan els pisos per volguer profunditzar al costat de pisos de mes de 30 anys, Deu ens agafi confesats.

IUIO

 

0 comentarios