Blogia
Associació de Veïns Can Solei de Badalona

INTOLERABLE

INTOLERABLE

Avui dia 19 d' abril a les 11:30 h. del matí la porta interior que separa Can Solei de Ca l' Arnús TORNA A ESTAR TANCADA, un fet intolerable ja que la festa del passat diumenge simbolitzava, o així és com ens ho vam vendre, com l' unió dels dos parc definitivament en paraules de l' alcaldessa de Badalona.

Aquests fets, si es confirmem l' intenció de tancar definitivament les portes, serà un insult a la intel·ligència dels ciutadans de Badalona i els veïns de l' entorn del parc i demostra veritablement que la festa va ser un acte electoral com altres anys i que l' ajuntament utilitza el parc , sense estimar-lo, com eina pels seus interessos.

tot plegat molt trist.

socsalvador.

Actualització 24/04/07

 Ahir dilluns i avui dimarts, la porta de separació dels dos parcs ha estat oberta. Esperem que aviat es converteixi en la norma.

Actualització 21/04/07

Ahir vaig escriure un missatge a l'àrea de medi ambient de l'ajuntament i em van respondre que no hi havia cap motiu per a que la porta estigués tancada i que parlarien amb la GU que, sembla ser, com responsables de la vigilància també són responsables de que la porta estigui oberta. Avui dissabte, però, la porta també estava tancada :(

Carles

2 comentarios

socsalvador -

Doncs, home, jo hi confiava per això és la màxima autoritat a la ciutat de Badalona

Victorp -

A partir d'aquí, que cadascú li otorgui la credibilitat que estimi oportú a l'alcaldesa de Badalona quan es reuneix amb els veins del barri per demostrar el seu "interès" i fer promeses.

Per la meva part, no em crec res.