Blogia
Associació de Veïns Can Solei de Badalona

Moltes vegades una foto no és el reflex del text que s'adjunta

Moltes vegades una foto no és el reflex del text que s'adjunta

Poc entenedor el titol oi? M'explicaré o almenys ho intentaré.

Qui no ha vist els voltants d'una d'escola plena de cotxes mal aparcats, a les hores punta d'entrada i sortida dels nens? Accepto que hi hagi prblemes d'aparcament a la zona, en aquesta i en tota la ciutat. El que no veig just és el fet de fer una fotografia en un moment oportú quan ens interessa per intentar defensar un posicionament. Quedi clar que no recrimino l'acció, però si exposo la meva opinió.

Jo avui he anat, com en altres ocasions a la zona, eren al voltant de les onze del matí i he fet la foto que us adjunto des del mateix lloc que es va fer l'altre, i no hi havia cap cotxe en l'accés al solar. He de dir que sempre que he anat a hores fora d'horari punta d'escola, mai he trobat cotxes en aquest indret.

Vull que quedi clar que puc acceptar que hi ha manca d'aparcament, però també vull que quedi clar que penso que en aquesta zona no tot és com ens volen fer creure.

Demano disculpes anticipades per si algú pensa, que, qué hi faig jo aquí si no sóc veí. Només vull contrastar un fet

2 comentarios

Víctor -

Per ser imparcials, es podrien fer fotos a diferents hores del dia (Eh! sense trampes!).

Pero que hi hagi estones de trnaquilitat no justifica el caos de les altres.

Alex -

No et puc negar que durant el dia hi ha moments puntuals en els que no hi ha saturació de cotxes (encara que fins i tot en moments tranquils com el de la foto s'hi poden veure cotxes damunt de la vorera). Però desgraciadament aquests moments són la excepció.

Et puc garantir (perque hi passo per devant molts cops al dia perque jo sí sóc vei) que la situació habitual s'apropa molt més a la foto anterior que a la tú ens mostres. Potser que a les once del mati la situació sigui molt tranquila però a les hores d'anar i tornar cap a la feina, al migdia, a les hores d'entrada i sortida de l'escola i durant la nit el solar i el carrec d'accés són impracticables. I no només el carrer d'accés, sino també la vorera de Seu d'Urgell i els cotxes en doble fila a Méndez Núñez.

Jo no vull fer creure res, simplement descric una situació que, desgraciadament, és la habitual durant tot el dia. I com jo, patim tots el veins dels voltants.

I si no creus el que jo veig pregunta al vei (¡¡¡¡ que va en cadira de rodes !!!!) que te la porta d'entrada a casa seva just en el carrec d'accés al solar. Ell et podrà explicar mijor que ningú el que és patir una situació com aquesta.